شناسهٔ خبر: 61464147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان تحت درمان قرار گرفت/ ایرنا: احتمال می رود رئیسی با استعفای سجادی موافقت کند

سجادی تاکنون به دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان، دوبار استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرده است. احتمال می‌رود رئیس جمهور برای رعایت حال حمید سجادی این بار با استعفای وی موافقت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: وزیر ورزش و جوانان در ادامه روند درمان به علت آسیب دیدگی طحال مجددا تحت جراحی قرار گرفته است و با شرایط جسمی وی عملا ادامه کار پرحجم و پرفشار برایش مقدور نخواهد بود.

در سوم شهریور ۱۴۰۰ حمید سجادی، با ۱۶۵ رای موافق، ۱۰۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع توانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد کسب کند و به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز نماید.

سجادی پیش از این در رشته دو و میدانی ۱۰ مدال آسیایی را از آن خود کرده و در دوهای ۱۵۰۰ متر، سه هزار متر، پنج هزار متر و ۱۰ هزار متر توانسته رکوردهایی را به ثبت برساند و سال‌ها در مدیریت ورزشی کشور فعالیت داشته است.

پس از حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش که بعد ازظهر ۴ اسفند ۱۴۰۱ در جریان سفر به شهرستان بافت کرمان و هنگام فرود در مجموعه ورزشی این شهرستان رخ داد، بحث استعفای سجادی به علت ناتوانی جسمی برای ادامه فعالیت در این وزارتخانه قوت گرفت.

«حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان به دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان تاکنون دوبار استعفای خود را تقدیم رئیسی کرده است.

سجادی اخیرا هم در ادامه روند درمان به علت آسیب دیدگی طحال مجددا تحت جراحی قرار گرفته است و با شرایط جسمی وی عملا ادامه کار پرحجم و پرفشار برایش مقدور نخواهد بود و احتمال می رود رئیس جمهور برای رعایت حال حمید سجادی این بار با استعفای وی موافقت کند.

این در حالی است که از صبح امروز برخی رسانه ها خبرِ موافقت رئیس جمهور با استعفای وی را منتشر کرده اند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما