شناسهٔ خبر: 61459655 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

انیمیشن سینمایی Watchmen سال آینده منتشر خواهد شد

به همراه معرفی انیمیشن جدید Justice League / collider

صاحب‌خبر -

پس از نمایش فیلم Justice League: Warworld در کامیک کان سن دیگو، دی سی فاش کرد که سال آینده شاهد اکران Watchmen و Justice League: Crisis on Infinite Earths خواهیم بود.

واچمن بر اساس رمان گرافیکی نمادین ساخته خواهد شد که قبلا الهام بخش اقتباسی لایو اکشن در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی زک اسنایدر و سریال دنباله‌ای از HBO در سال ۲۰۱۹ بود.

فیلم اسنایدر با یک انیمیشن کوتاه همراه بود که بخش‌هایی از Tales of the Black Freighter از کمیک اصلی را اقتباس کرده بود. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد طرح جدید Watchmen اعلام نشده است، جز اینکه پروژه دارای درجه سنی R خواهد بود و تحت رهبری جیمز گان و پیتر سافران ساخته می‌شود.

Watchmen پس از اکران در سال ۲۰۰۹ تاثیر زیادی بر روی ژانر ابرقهرمانی گذاشت و توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. یکی از ستارگان آن، پاتریک ویلسون، به ReelBlend گفت که معتقد است تاریک بودن واچمن، راه را برای فیلم‌های پر زرق و برقی مانند اونجرز هموار کرد تا اثر یکدیگر را خنثی کنند.

انیمیشن سینمایی Watchmen سال آینده منتشر خواهد شد - ویجیاتو انیمیشن سینمایی Watchmen سال آینده منتشر خواهد شد - ویجیاتو

در رابطه با فیلم جدید جاستیس لیگ باید گفت که Crisis on Infinite Earths یک رویداد کراس‌اوور محبوب بود که توسط دی‌سی در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۶ منتشر شد و به یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آرک‌های داستانی در تاریخ کامیک بوک تبدیل شد.

خط داستانی حول مولتی‌ورس می‌چرخد که این روزها موضوع بسیار زبانزدی است و در جریان فیلم فلش که یکی از آثار پایانی در دنیای در حال مرگ DC Extended Universe بود، به آن اشاره شد. گفته می‌شود قبل از تغییر و تحول در DC Films، والتر هامادا، مدیر اجرایی سابق، مشتاق ساخت یک نسخه لایو اکشن دیگر با حضور هنری کویل در نقش سوپرمن بود.

Watchmen و Justice League: Crisis on Infinite Earths هر دو قرار است در سال ۲۰۲۴ برای سرویس استریم منتشر شوند.

ویجی کستکالاف دیوتی رو به افوله؟

یوبیسافت اکانت‌های غیرفعال را مسدود می‌کند - ویجیاتو یوبیسافت اکانت‌های غیرفعال را مسدود می‌کند - ویجیاتو collider

برچسب‌ها:

نظر شما