شناسهٔ خبر: 61449018 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ویدئویی از پشت صحنه بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

نگاهی به نحوه طراحی کهکشان / comicbook

صاحب‌خبر -

یوبیسافت و استودیو مسیو اینترتینمنت ویدئویی از پشت صحنه Star Wars Outlaws منتشر کرده‌اند تا نحوه طراحی کهکشان بازی را به ما نشان دهند.

یوبیسافت نیز در رویداد کامیک کان ۲۰۲۳ در شهر سن دیگو حضور پیدا کرد و تریلری از پشت صحنه روند توسعه بازی Star Wars Outlaws را با طرفداران به اشتراک قرار دارد. این ویدئو از Star Wars Outlaws به موضوعاتی مثل الهامات داستان، جزئیات جدید در مورد شخصیت‌ها و سیارات مختلف می‌پردازد.

یکی از توسعه دهندگان هچنین اشاره کرد با کمک لوکاس فیلم تصمیم گرفتند داستان بازی بین دو فیلم Empire Strikes Back و Return of the Jedi جریان داشته باشد. اینگونه استودیو می‌تواند از شخصیت‌های معروفی مثل Jabba the Hutt در Star Wars Outlaws استفاده کند. شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

Star Wars Outlaws علاوه بر اینکه بازی جنگ ستارگان یوبیسافت است، اولین عنوان جهان باز این فرنچایز نیز محسوب می‌شود. اندازه بعضی از سیاره‌های بازی تقریبا معادل دو یا سه منطقه از Assassin’s Creed Odyssey هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این عنوان می‌توانید مطلب «هر آنچه که باید از Star Wars Outlaws بدانید» را مطالعه کنید.

Star Wars Outlaws در زمان نامعلومی در سال ۲۰۲۴ میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

ویجی کست: کالاف دیوتی رو به افوله؟

ویدئویی از پشت صحنه بازی Star Wars Outlaws منتشر شد - ویجیاتو ویدئویی از پشت صحنه بازی Star Wars Outlaws منتشر شد - ویجیاتو برای تماشا روی تصویر بالا کلیک کنید
comicbook

نظر شما