شناسهٔ خبر: 61396810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با هدف پیشکیری از بروز گره ترافیکی؛

تغییر مسیر ورود به فرودگاه همدان برای استقبال از زائران حج 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از تغییر مسیر ورود به فرودگاه همدان برای استقبال از زائران حجاج بیت الله الحرام با هدف پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و تصادفات احتمالی خبر داد.

صاحب‌خبر -
  • تغییر مسیر ورود به فرودگاه همدان برای استقبال از زائران حج به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ سرهنگ فرخ جمالی گفت: افرادی که قصد استقبال از زائران خانه خدا در محل فرودگاه همدان را دارند باید از مسیر نمایشگاه بین المللی وارد این مجموعه شده و در ادامه از در اصلی خارج شوند.

او افزود: با توجه به محدودیت فضای پارکینگ فرودگاه از شهروندان انتظار می‌رود به صورت محدود به این محل مراجعه کرده و دیگر بستگان در محله و کوچه به استقبال زائران خانه بروند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: اجازه پارک وسایل نقلیه در حاشیه بلوار و میدان فرودگاه شهر همدان داده نمی‌شود و در صورت توقیف، خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ جمالی افزود: نخستین کاروان حجاج ساعت ۱۵ امروز وارد فرودگاه همدان می‌شوند و قرار است حجاج این استان توسط ۱۶ پرواز از سرزمین وحی به همدان بازگردند.

وی تاکید کرد: بازگشت برخی از کاروان‌ها در ساعات پایانی شب و در زمان تاریکی هوا صورت می‌گیرد بنابراین با توجه به تردد خودر‌های سنگین از میدان و بلوار فرودگاه، افرادی که برای استقبال از زائران به این محل مراجعه کردند باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

نظر شما