شناسهٔ خبر: 61298254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در مرز مهران

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های خدمات رسان عضو ستاد اربعین از ۲۴ مرداد ماه در مرز مهران مستقر می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان با بیان اینکه کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین آخرین نیاز‌های اربعین ۱۴۰۲ استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در مرز مهرانرا بررسی و اعلام کنند، اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان و کمیته‌های ۱۸ گانه و موکب‌ها از ۲۴ مرداد در مرز مهران مستقر شوند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های بعمل آمده، میزان حضور زائران در اربعین امسال و در مقام مقایسه با سال گذشته بیشتر خواهد بود، همچنین از نظر شرایط آب و هوا و گرما، تفاوت درجه خواهیم داشت که باید از هم اکنون تمهیدات لازم در جهت تأمین آب‌ معدنی و یخ مورد نیاز اندیشیده شود.

استاندار ایلام تأکید کرد: کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد اربعین به صورت کارشناسی، اقدامات مربوطه خود را با رعایت شرح وظایف، به صورت مکتوب به دبیرخانه ستاد اربعین استان ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: باید با این نگاه که سفری راحت و ارزان قیمت برای زائران فراهم شود، نقشه راه در دستور کار اعضای ستاد اربعین قرار گیرد؛ در همین رابطه و تا قبل از اربعین، دو مانور به منظور آمادگی کمیته‌های ۱۸ گانه اجرا می‌شود.

عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این نشست حضور داشت عنوان کرد: برنامه‌های متعددی برای ایام اربعین در حوزه‌های فر هنگی و اجتماعی تدارک دیده شده است.

در این نشست اعلام شد ۲ فروند بالگرد ۴۰ دستگاه آمبولانس ۱۴ خودروی نجات هلال احمر مهیا شده و عملیات نصب نیوجرسی و خط کشی مسیر‌ها نیز و آبرسانی به پارکینگ شماره ۲ اربعین انجام شده است.

نظر شما