شناسهٔ خبر: 61295754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استفاده از فرصت میزبانی برای کارهای فرهنگی در ایام اربعین

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امسال باید از فرصت میزبانی برای کارهای فرهنگی در ایام اربعین بیشتر از سال‌های گذشته استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت السلام و المسلمین کریمی تبار در کمیته فرهنگی اربعین استان ایلام اظهار داشت: امسال باید از استفاده از فرصت میزبانی برای کارهای فرهنگی در ایام اربعینفرصت میزبانی برای معرفت افزایی و کار فرهنگی بیشتر از سال‌های گذشته استفاده شود.

وی در ادامه خواستار حضور روحانیون در کنار موکب‌ها برای پاسخگویی به سوالات زائران شد و افزود: باید نماز اول وقت در موکب‌ها با حضور روحانیون و مبلغین برگزار شود.

حجت السلام و المسلمین عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این نشست از برنامه ریزی استفاده حداکثری از ظرفیت اجتماع باشکوه اربعین حسینی در استان ایلام خبر داد و عنوان کرد: قرار است با حضور استان‌های خدمات رسانی اربعین در مهران با هدف بررسی چگونگی بهره گیری از مبلغین نشستی برگزار شود.

به گفته نجفی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز قرار است ۶ کارگروه تبلیغ ،فضاسازی اربعین ،بیت الحسین ،حسینیه اربعین و مواکب فرهنگی زیر نظر کمیته فرهنگی استان در ایام اربعین فعالیت داشته باشند.

نظر شما