شناسهٔ خبر: 61265672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

هشدار فرمانده کل سپاه به دشمنان؛

طومار ناامن‌کنندگان ایران را درهم می‌پیچیم/ باید جوان‌ها را حمایت کنیم/ سپاه در یک جا می‌جنگد و در جایی دیگر نجات غریق است

فرمانده سپاه پاسداران خطاب به شمنان ایران گفت: کسی که بخواهد کشورمان را ناامن کند طومارش را درهم می‌پیچیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ‌در سفر به خوزستان و در حاشیه جلسه با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهار داشت: محل تلاقی تمام سیاست‌های دشمنان، راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و آن نقطه عطفش خوزستان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبردهای دشمن افزود: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست‌ها بجنگیم.

وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است، تصریح کرد:‌ این آتش، زمانی گلوله‌های توپ و خمپاره بود و حالا تغییر پیدا کرده است، در عین حال خوزستان سرشار از قوت است که می‌تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، اقتصاد ما، افتخار ما و فرهنگ ما در خوزستان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران، خوزستان را سرزمین مقدس و خانه‌ همه ‌پاسداران و ایرانی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: این سرزمین کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده ‌و نباید اجازه دهیم دشمن ذره‌ای تحرکات داشته باشد، چرا که شرایط انقلاب ‌امروز از هر زمانی حساس‌تر است.

سردار سلامی با بیان اینکه تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است، تاکید کرد: باید انقلابی و غیرانقلابی، مذهبی و غیرمذهبی و همه را در برابر توطئه‌های سنگین استکبار حفظ کنیم و جوان‌ها را از چنگال و جنگ فرهنگی دشمن نجات دهیم.

وی با بیان اینکه جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌هاست، خاطرنشان کرد: باید جوان‌ها را حمایت کنیم و فرزندان‌مان را از آتش دشمن نجات دهیم‌.

فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه سپاه در یک جا می‌جنگد و در جایی دیگر نجات غریق است، گفت: با دشمنان غربی باید محاربه کنیم و با کسانی که با ما در جنگ هستند می‌جنگیم اما کسانی که آلوده شده‌اند را باید نجات دهیم.

سردار سلامی بیان داشت: با کسی که محاربه کند محکم مقابله می‌کنیم و کسی که کشور را ناامن کند طومارش را درهم می‌پیچیم، اما عده‌ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می‌روند را نجات می‌دهیم.‌

نظر شما