شناسهٔ خبر: 61264147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رونمایی از پوستر «جام رسانه امید خوزستان» توسط فرمانده کل سپاه

پریسا زنگنه منش

پوستر «جام رسانه امید»  با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

پوستر «جام رسانه امید» امروز پنجشنبه با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار نقدی و سردار شاهوارپور رونمایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفر به خوزستان و در حاشیه نشست با فرماندهان و مسئولان کشوری و استانی اظهار کرد: محل تلاقی تمام سیاست های دشمنان؛ راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهبردهای دشمن با محوریت تحریم اقتصادی، راهبرد تجزیه، تحریم در موضوع برجام، تفرقه و تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی اظهار کرد: باید با همه این سیاست ها بجنگیم تا دشمن همچنان ناکام بماند.

وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است گفت: آتش این جنگ زمانی گلوله های توپ و خمپاره بود حالا تغییر پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوزستان سرشار از قوت است که می تواند تمام جهان سلطه را خاموش کند بیان کرد: اقتصاد، افتخار و فرهنگ ما در خوزستان است که سرشار از ظرفیت ها است.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوزستان را سرزمین مقدس و خانه همه ملت ایران عنوان کرد که کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده و نباید اجازه دهیم دشمن ذره ای در این سرزمین تحرکات داشته باشد.


سرلشکر سلامی گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی تر عمل کند که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است؛ انقلابی و غیر انقلابی، مذهبی و غیر مذهبی باید همه را حفظ کنیم و جوان ها را نجات دهیم.


وی با تاکید بر اینکه هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان ها است، باید جوان ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با کسانی که با ما در جنگ هستند می جنگیم اما کسانی که آلوده شده اند را باید نجات دهیم.


سرلشکر سلامی بیان کرد: سپاه با کسی که محاربه کند محکم مقابله می کند و کسی که کشور را نا امن کند طومارش را در هم می پیچیم اما عده ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می روند را نیز نجات می دهیم.

به گزارش ایسنا، سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن انتشار اخبار امیدآفرین است که این امر در راستای جهاد تبیین محقق می‌شود.

وی با بیان این که سازمان بسیج رسانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به سمت ایجاد بستری برای انتشار حداکثری اخبار امیدآفرین در جامعه است، افزود: بر این مبنا جام رسانه امید را برگزار خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه عنوان کرد: برگزاری این جام به این معنی نیست که خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را کنار بگذارند و مشکلات جامعه را نبینند، بلکه در مقابل سیاه‌نمایی‌ها رسانه‌های معاند حرکت رو به رشد و پیشرفت‌های کشور را به صورت واقعی به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: «جام رسانه امید»  با حضور رسانه‌های استان و فعالان فضای مجازی در ابتدا در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند و منتخبان آنها به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری وارد می‌شوند و مرحله نهایی آن در تهران برگزار خواهد شد.

بهمئی با بیان اینکه این جام با رویکرد دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و در قالب تیمی یا انفرادی برگزار خواهد شد، گفت: شرکت‌کنندگان در این جام به تولید محتوا می‌پردازند و کسانی که بیشترین بازدید، بیشترین واکنش مردمی و یا بیشترین تحلیل احساسی مثبت را بر اساس نگاه امیدآفرینی داشته باشند انتخاب و به مراحل بعدی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما