شناسهٔ خبر: 61229057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتراف دو متهم به ۳۰ فقره زورگیری در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ زورگیر سابقه دار خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری در شرق تهران اعتراف کردند.

صاحب‌خبر -

اعتراف دو متهم به ۳۰ فقره زورگیری در شرق تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: درپی وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان در شرق تهران، تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند ۲ مرد جوان اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کنند.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان هویت دو متهم سابقه دار را شناسایی کردند، افزود: مخفیگاه متهمان در شرق تهران شناسایی شد­ و در یک عملیات منسجم دستگیر شدند.


رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه مقداری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۰ فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف کردند.

­

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه مالباختگان در مواجه حضوری، متهمان را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند، افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما