شناسهٔ خبر: 61210786 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاومت در جنین صورت دشمن را به خاک مالید

محمد البحیصی رئیس‌جمعیت دوستی فلسطین و ایران گفت: حضور دلیل قدرت است و جنین و مقاومت آن دلیل قیام ملت فلسطین است. این ملت قهرمان که هر روز در مقابل سلطه گری و وحشی گری صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کندد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد البحیصی رئیس‌جمعیت دوستی فلسطین و ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا نو سیما گفت: حضور دلیل قدرت است و جنین و مقاومت آن دلیل قیام ملت فلسطین است. این ملت قهرمان که هر روز در مقابل سلطه گری و وحشی گری صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کندد.
وی افزود: در گذشته جنایت کاران صهیونیست به کشور‌های عربی یورش آوردند و پایتخت‌های آن‌ها را محاصره و اشغال کردند و شایعه شده بود که ارتش آن شکست ناپذیر است. گروهی از نیرو‌های مقاومت در جنین توانستند بینی این ارتش را به خاک بمالند.

<div id="video-display-embed-code_9868166"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3910096/9868166?width=600&height=350"></script></div>

 
محمد البحیصی گفت: مقاومت، معیار بصیرت و هوشیاری، ایمان و اراده است و با همین عزم و اراده و حقی که در این سرزمین مقدس داریم با دشمن مبارزه می‌کنیم. بار دیگر رژیم صهیونیستی در مقابل عزم و اراده ملت فلسطین و محور مقاومت شکست خورد.
وی افزود: همه حساب و کتاب‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی شکست خورد و از بین رفت چرا که ایمان با کفر مقابله کرد و پیروزی شد و خداوند نمی‌گذارد کافران بر مسلمانان پیروز شوند.
رئیس‌جمعیت دوستی فلسطین و ایران گفت: جنین مرکز مقاومت در کرانه باختری است. دشمن خیال می‌کرد که می‌تواند این مرکز را از بین ببرد و راس مقاومت را در جنین نابود کند، اما کمک و معیت خداوند تبارک و تعالی در جنین حاضر بود و از نیرو‌های مقاومت حمایت کرد و آن‌ها را به پیروزی و سعادت رساند.

نظر شما