شناسهٔ خبر: 61176716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شایعات: می گن نکات پیش منه اما دلت جای دی گه‌!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

18 تیر 1402 ساعت 10:52

خداحافظی داوید دخیا از منچستریونایتد یعنی اینکه خرید دروازه‌بان جدید تقریبا قطعی شده و آندره اونانا یه زودی یونایتدی می‌شه. خود بازیکنه که با یونایتد توافق کرده، فقط مونده دو تا باشگاه که اونم مراحل آخرشه.

1895962

18 تیر 1402 ساعت 10:40

گاتزتا دلو اسپورت چند روزه خیلی پیگیر احتمال رفتن مهدی طارمی به میلان رو دنبال می‌کنه و امروز اصلا رفته رو جلد. انتقال جذابیه اگه اتفاق بیفته.

18 تیر 1402 ساعت 10:36

سلام به همگی؛ یکی دو تا کامنت هست که نیازه جواب بدیم:

سعید میم گنبد کاووس: روز اول هفته تون بخیر .. آقای نویسنده لطفاً خبرهای غافلگیر کننده هم توی این قسمت بزار .. یعنی شما قسمت طنز ماجرا رو بزاری کنار، اصل خبر دست اول نیست و خبری هست که قبلاً منتشر شده.مرسی

سعید جان خبر غافلگیر کننده از کجا بیارم قربون ریختت؟ یعنی خودم بازیکن جابجا کنم، بعد خبرشو بزنم که غافلگیر بشین؟ یا مدیرای باشگاه‌ها مستقیم در تماس باشیم، یه چیزایی بگن که قبلا کسی نمی‌دونست؟ 

آلومینیوم فن: داداش داخلی یکم کار کردی اکبر میثاقیان و خوشحال شدم ولی ادامه ندادی به نظرم روش یکم فکر کن

اون یه دونه واسه فان بود عزیزم، این بخش اساسا واسه فوتبال خارجیه و خارجی هم می‌مونه. راستش من خیلی از فوتبال داخلی سر در نمیارم، واسه همین اون رو اگه بخوایم داشته باشیم، باید دوست دیگه‌ای بنویسه.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما