شناسهٔ خبر: 61307976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شایعات: وقتی می ای قشنگ‌ترین پیرهن تو تنت کن!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

25 تیر 1402 ساعت 10:48

الی هوینس گفته "تو قرارداد یان زومر یه بند هست که اگه بخواد بره، می‌تونه." مشتی با بودن مانوئل نویر، بایرن واسه هر دروازه‌بانی واقعا مثل دنیاست، فقط محل گذره. مگه می‌تونه بمونه تا آخر عمرش نیمکت‌نشین باشه؟ حالا باز خوبه استاد هر چند وقت یه بار مصدوم می‌شه، چهار تا بازی به بقیه می‌رسه. 

25 تیر 1402 ساعت 10:23

دومینیک لیواکوویچ رو یادتونه دیگه؟ دروازه‌بان کرواسی که تو جام جهانی ترکونده بود اما باشگاه‌های بزرگ خیلی تحت تاثیر قرار نگرفتن و الان با 9 میلیون داره از دینامو زاگرب می‌ره فنرباغچه. حالا اونجا چهار تا بازی خوب می‌کنه، سال دیگه واسش 90 تا می‌دن.

25 تیر 1402 ساعت 10:21

این کایل واکر هم همه‌رو یک لنگه پا معطل گذاشته و تصمیم نمی‌گیره که بمونه منچسترسیتی یا بره بایرن. الان می‌گن منتظره از چن روز دیگه تمرینای سیتی که شروع شد، با گواردیولا حرف بزنه، بعد تصمیم بگیره. 

25 تیر 1402 ساعت 10:10

قدرتی خدا همه هم گذاشته بودن معارفه‌هاشونو این دو سه روزی که من نبودم. یورین تیمبر و دکلان رایس و لیونل مسی و یکی دو تای دیگه رسما رفتن سر خونه و زندگی‌شون.

25 تیر 1402 ساعت 10:09

سلام به همگی؛ می‌بینم که دلتون تنگ شده بود و این چند روزه همه‌ش به یاد شایعات "تو یه سایه بودی همقد خواب نیمروز من" گوش می‌دادین. کلی هم پیام داشتیم که "وقتی اومدی نفهمیدم کی اومده اما حالا که رفتی، فهمیدیم کی رفته". اما اشتباه می‌کردین. من فقط رفته بودیم زیباشهر قیمه نثار بزنم و برگردم. از امروز هم پرقدرت‌تر ادامه می‌دیم. 

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما