شناسهٔ خبر: 62427159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

می‌ترسیدم به لیونل مسی بازی بدهم

تا تا مارتینو، مربی اینتر میامی، توضیح داد که چرا از لیونل مسی در بازی برابر آتالانتا استفاده نکرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی اینتر میامی، امروز توضیح داد که غیبت لیونل مسی و جوردی آلبا در دیداری که اینتر میامی با نتیجه 5 بر 2 مقابل آتلانتا یونایتد شکست خورد، به این دلیل بود که هر دو از خستگی عضلانی رنج می بردند و او قصد نداشت آنها را در معرض خطر قرار دهد.

مارتینو گفت: «هر دوی آنها خستگی عضلانی دارند. اگر آنها در این بازی به میدان می رفتند، خطر عواقب بدتری را داشتیم و ترسیدم به آنها میدان بدهم. این ربطی به زمین با چمن مصنوعی نداشت. ما 10 روز دیگر فینال جام آزاد آمریکا را مقابل هیوستون دینامو برگزار خواهیم کرد و در تلاش هستیم تا به پلی آف لیگ برسیم.  گاهی اوقات تصمیم گیری دشوار است. مسابقات لیگ تعیین کننده هستند، اما واقعیت این است که یک فینال از هر چیز دیگری مهمتر است.»

مارتینو ادامه داد: «لئو فردا با جوردی تمرین خواهد کرد و بقیه مرخص هستند. روز به روز شرایطشان را خواهیم دید. ما وضعیت اضطراری نداریم اگر فرم بدنی مسی خوب باشد، می تواند بازی کند، اما اگر این اتفاق نیفتد، چند روز دیگر صبر خواهیم کرد. فینال یک بازی بسیار وسوسه انگیز است. باخت به آتالانتا دردناک بود اما تعیین کننده نیست. در لیگ هفت بازی دیگر داریم و حتی اگر همه را ببریم، مطمئن نیستیم که بتوانیم وارد پلی آف شویم. مشخصا هدف اصلی ما بردن فینال است.»

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما