شناسهٔ خبر: 61174473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام نتایج اولیه ارزشیابی آزمون نوبت خرداد

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از اعلام نتایج اولیه ارزشیابی آزمون نوبت دوم خرداد ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛علی درویشی در گفتگو‌ی تلفنی با خبر ۲۳ سیمای مرکز ایلام با اعلام این خبر گفت؛ نتایج اولیه ارزشیابی آزموناعلام نتایج اولیه ارزشیابی آزمون نوبت خرداد نوبت دوم خرداد ۱۴۰۲ که برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار گردید از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه از سوی مدارس محل تحصیل دانش آموزان به داوطلبان اعلام می‌گردد.

وی افزود: دانش آموزان و داوطلبان حداکثر سه روز بعد از اعلام نتایج (۲۰ تیرماه ۱۴۰۲) می‌توانند با مراجعه به مدارس محل تحصیل نسبت به دریافت کارنامه اقدام و در صورت اعتراض، کتباً نسبت به ثبت اعتراض نمرات اعلامی خود اقدام نمایند.

درویشی تاکید کرد؛ دانش آموزان دقت نمایند، با توجه به تصحیح الکترونیکی هر ورقه که ۲یا ۳نفر از دبیران تصحیح آن را بر عهده داشته اند، در صورت اطمینان از مورد اعتراضی خود اقدام به ثبت اعتراض نمایند و مسئولیت تغییر (کاهش، افزایش) نمرات به عهده شخص دانش آموز و داوطلب می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش از مدیران، معاونین آموزشی و اجرایی خواست بدون حضور دانش آموزان و داوطلبان در مدرسه و دریافت درخواست کتبی از آنان اقدام به ثبت اعتراض ننمایند.

این مسئول در پایان تاکید کرد؛ اطلاع رسانی لازم و فراگیر جهت دریافت نمره و ثبت اعتراض به عهده مدیران مدرسه می‌باشد؛ و مدیران و عوامل اداری در روز‌های اعلام نتیجه باید در محل خدمت حضور داشته باشند.

نظر شما