شناسهٔ خبر: 68373584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه:

طرح شهید عجمیان در ۳ هزار کلاس درس استان کرمانشاه اجرا شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اجرای طرح «شهید عجمیان» در سه هزار کلاس درس مدارس استان در تابستان سال جاری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مرزبان نظری امروز _ دوشنبه پنجم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی کلاس‌های درس در مدارس کم برخوردار و محروم در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی، آسفالت مدارس، اصلاح سیستم‌های گرمایشی، ایزوبام مدارس و استفاده بهینه از امکانات موجود انجام می‌شود.

وی به مشارکت و فعالیت گروه‌های جهادی، معلمان و دانش آموزان در این طرح عجمیان اشاره کرد و گفت: همین الان این طرح در مدرسه دخترانه شرف منطقه جعفرآباد شهر کرمانشاه در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به خرید ۵۵۰ میلیارد ریال تجهیزات اداری، کلاسی و هنرستانی برای مدارس تازه تأسیس استان کرمانشاه؛ گفت: این وسایل بر اساس نیاز تا اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی به مدارس تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت؛ گفت: در این هفته برنامه‌ای برای بهره برداری، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در استان طرح ریزی نکرده‌ایم و همه را موکول به زمان بازگشایی مدارس کردیم.

ستاد بازگشایی مدارس تشکیل می‌شود

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش کرمانشاه برای شروع سال تحصیلی جدید؛ از تشکیل ستاد بازگشایی مدارس در آموزش و پرورش کرمانشاه به منظور هرچه باشکوه برگزار کردن سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی در ادامه به طرح «پروژه مهر» آموزش و پرورش به منظور ساماندهی نیروی انسانی و معلمان، حل مشکل سرویس مدارس، توزیع و تجهیز مدارس اشاره کرد و افزود: امسال برای هفته دولت طرحی برای افتتاح و بهره برداری در دستور کار قرار نگرفته و دو سه هفته دیگر با شروع سال تحصیلی همه پروژه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: تمام تلاش ما این است در اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد و تمام ۳۷۰ هزار دانش‌آموز استان با خیال راحت و آسوده راهی مدارس شوند.

نظر شما