شناسهٔ خبر: 61123312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دومین روز رقابت داوطلبان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ در مازندران

دومین روز رقابت داوطلبان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۱۵ تیر با آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در مازندران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛  دومین روز رقابت داوطلبان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ از ساعت ۸  صبح امروز پنج شنبه ۱۵ تیر با آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد. در این گروه ۱۷ هزار و ۵۹۷ داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۲۳ نفر زن و ۵ هزار و ۸۷۴ نفر مرد هستند.

بعدازظهر امروز  پنج شنبه ۱۵ تیر هم ۳ هزار و ۹۳۳ داوطلب مازندرانی گروه زبان های خارجه در سر جلسه آزمون سراسری حاضر می‌شوند.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه مازندران از حضور ۳۹ هزار و ۸۷۳ داوطلب در آزمون سراسری نوبت دوم در استان خبرداد و گفت: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۸۳۵ داوطلب زن و ۱۵ هزار و ۳۸ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهر‌های آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت می‌پردازند.

دکتر عباس‌نژاد با بیان اینکه به همراه داشتن هرگونه لوازم اضافی و ابزار‌های الکترونیک اعم از موبایل، ساعت و انگشتر هوشمند و ماشین حساب در جلسه آزمون ممنوع است، از داوطلبان خواست تا صرفا وسایل مورد نیاز برای آزمون اعم از مداد سیاه نرم پررنگ، پاک‌کن و مدادتراش را به همراه داشته باشند.

او زمان شروع فرآیند آزمون را در نوبت صبح، ساعت ۸ و در نوبت عصر، ساعت ۱۴ اعلام و تاکید کرد: داوطلبان باید به موقع در جلسه حضور یابند و پس از بسته‌شدن درب محل برگزاری آزمون، امکان ورود داوطلب به حوزه امتحانی وجود نخواهد داشت.

یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در مرحله دوم آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت کرده اند.

<div id="video-display-embed-code_9848330"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3905186/9848330?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما