شناسهٔ خبر: 61107570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری بزرگداشت آیت الله اوحدی، فردا در زهان

خبرگزاری صدا و سیما

اجلاسیه استانی جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه، بزرگداشت آیت الله حاج شیخ محمدصادق اوحدی، فردا در شهر زهان شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امام جمعه زیرکوه گفت: این اجلاسیه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از طلاب و روحانیون استان، ساعت ۷ صبحبرگزاری بزرگداشت آیت الله اوحدی، فردا در زهان در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس شهر زهان برگزار می‌شود.


حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین خیاط مدیر حوزه‌های علمیه خراسان، سخنران اجلاسیه استانی جامعه علما و طلاب شهرستان زیرکوه، بزرگداشت آیت الله حاج شیخ محمدصادق اوحدی خواهد بود گفت: این مراسم بصورت زنده از شبکه خاوران پخش می‌شود.


وی هدف از برگزاری این اجلاسیه را، الگو پردازی و معرفی علمای شاخص و آیت الله اوحدی و ایجاد انگیزه برای طلاب و روحانیون مراکز بزرگ برای حضور در مناطق محروم بویژه شهرستان زیرکوه اعلام کرد.
امام جمعه زیرکوه گفت: آیت الله حاج شیخ محمدصادق اوحدی از علمای دغدغه‌مند بود که از چهار مرجع تاییدیه اجتهاد داشته است.
وی با وجود فراهم بودن فعالیت در شهر‌های بزرگ در زادگاه خود شهر زهان در سال ۱۳۴۲، حوزه علمیه جعفریع را ۷۵۰ سال احیاء کرد.
تبلیغ و ترویج دین و تربیت بیش از صد‌ها شاگرد، روشنگری مردم نسبت به ظلم شاهنشاهی و ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات مذهبی و سیاسی از خدمات ارزنده این عالم ربانی است.


وی در تیرماه ۱۳۶۸ دارفانی را وداع گفت.

نظر شما