شناسهٔ خبر: 61074009 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

دستور القسام برای حمله به صهیونیست‌ها در تمام مناطق

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس به تمام مبارزان خود در تمام استان‌های کرانه باختری و قدس دستور داد در هر مکانی که هستند و با هر ابزار و وسیله‌ای که دارند صهیونیست‌های اشغالگر را هدف قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از تمام مبارزان خود در تمام استان‌های کرانه باختری و قدس می‌خواهیم در هر مکانی که هستند و با هر ابزار و وسیله‌ای که دارند، صهیونیست‌های اشغالگر را هدف قرار دهند. تمام گزینه‌ها در مقابل مبارزان فلسطینی برای پاسخ به یورش رژیم اشغالگر و مقابله با تجاوز آن به جنین وجود دارد. ما به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی اعلام می‌کنیم که مقاومت در جنین و اردوگاه آن در وضعیت خوبی است و مبارزان قهرمان با شجاعت و اقتدار با اشغالگران مبارزه می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: به دشمن می‌گوییم آنگونه که وارد جنین شده‌ای از آن خارج نخواهی شد بلکه با ناامیدی و شکست خارج خواهی شد. نیرو‌های ما توانستند سربازان اسرائیلی را به دام بیندازند و با گلوله در نزدیکی مسجد الانصار آن‌ها را هدف قرار دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مبارزان تمام گروه‌های فلسطینی با ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه جنین مقابله کردند. در این حمله تعدادی از سربازان صهیونیست زخمی شدند. همچنین دو پهپاد اشغالگران را سرنگون کردیم. / ایسنا

نظر شما