شناسهٔ خبر: 61072721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

انتقاد شدید رانندگان و کامیونداران از شماری از مسئولان صنفی،

آیا نمایندگان صنفی بر خلاف مصالح رانندگان کامیون عمل می کنند؟

به دنبال برگزاری جلسه پنجاه و ششم کمیته راهبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد چگونگی تعیین نرخ حق توقف کامیون ها ، انتقاداتی از سوی برخی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای نسبت به موضع شماری از نمایندگان صنفی که در این جلسه حضور داشتند، مطرح شد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

به دنبال برگزاری جلسه پنجاه و ششم کمیته راهبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد چگونگی تعیین نرخ حق توقف کامیون ها ، انتقاداتی از سوی برخی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای نسبت به موضع شماری از نمایندگان صنفی که در این جلسه حضور داشتند،  مطرح شد.

به گزارش تین نیوز، در همین زمینه نوید خیرمند فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا مطلبی با عنوان « خائنین به صنف را بشناسید » در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از این مطلب در توصیف این تعداد از مسئولان صنفی آمده است: برای ادعای وجود حاضرند سر همه را زیر آب کنند و متوجه نیستند تصویب حق توقف توسط مرجع صالح دولتی برای ذینفعان ضمانت اجرایی ایجاد می کند و باز هم می خواهند خلاف قانون حرکت کنند ! نام خود را نماینده کانون، اتحادیه و انجمن و... گذاشتند! 

خیرمند با طرح این پرسش که به دنبال چه هستید که بر خلاف مصالح صنف نظریه می دهید،  افزوده است: شما که یک درصد از رانندگان و کامیونداران کشور هم قبولتان ندارند چرا از طرف صنف درخواست غیر قانونی می کنید !! اگر خیال کردید مثل موضوع افزایش کمیسیون در سال ۸۷ می توانید با خود شیرینی، بر علیه مصالح صنف توافق کنید سخت در اشتباهید !!

فیلم جنجالی روز را بببینید؛

فیلم| غوغای یک دختر کامیون باز در صنف رانندگان کامیون

نامه مربوط به جلسه کمیته راهبری سازمان راهداری

ادامه نامه جلسه کمیته راهبری سازمان راهداری

نظر شما