شناسهٔ خبر: 61065172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع بیش از یک تن گوشت قرمز بین مددجویان مشگین شهری

همزمان با عید قربان و با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری بیش از یک تن گوشت قرمز در بین مددجویان کمیته امداد مشگین شهر توزیع شد.

صاحب‌خبر -

توزیع بیش از یک تن گوشت قرمز بین مددجویان مشگین شهریبه گزارش خبرگزاری صداوسیما استان اردبیل احمدعلی محب رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر گفت: ارزش دام ذبح شده در قالب این پویش، ۴ میلیارد ریال بوده که با نظارت دامپزشکی ذبح شرعی و بهداشتی انجام و گوشت به دست آمده در بسته‌بندی مناسب همزمان با عید قربان تحویل خانواده‌های نیازمند شد.
او بیان کرد: در کنار پویش نذر قربانی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه ماه ذی‌الحجه همچنان ادامه دارد و امیدواریم تا عید غدیرخم شاهد برپایی سفره‌های احسان در بین نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد باشیم.
رئیس کمیته امداد شهرستان مشگین شهر خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین شهر ما شاهد ظرفیت‌های مناسب خیران و همراهی تشکل‌ها و مجموعه‌های خیریه برای مساعدت به نیازمندان هستیم که در مناسبت‌های مختلف این امر پر خیر و برکت انجام می‌شود.
محب بیان کرد: کمیته امداد شهرستان مشگین شهر از فرصت پیش آمده به ویژه اعیاد ذی‌الحجه بهترین بهره را برده تا مساعدت‌های لازم را به خانواده‌های نیازمند و محروم انجام دهد که قطعا این کمک‌ها در گره‌گشایی مشکلات خانواده‌های مددجویان کمیته امداد بسیار موثر و راهگشا بوده است.
او افزود: در هفته جاری که منتهی به عید سعید غدیرخم است با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری این شهرستان تلاش می‌کنیم تا توزیع بسته‌های معیشتی، غذایی و برپایی سفره‌های احسان را نیز داشته باشیم.

بیشتر بخوانیم:
تهیه و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان+ فیلم
تهیه و توزیعِ گوشتِ قربانی برای اطعامِ نیازمندان، یکی از اَعمالِ نیکو در بین مسلمانان، ویژه عیدِ سعیدِ قربان است که در استان اردبیل هم هر سال انجام می‌شود.

نظر شما