شناسهٔ خبر: 61059039 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گروه‌های فلسطینی: حمله نظامیان صهیونیست به جنین شکست خواهد خورد

تهران- ایرنا- گروه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات بامداد امروز دوشنبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین اعلام کردند که تلاش‌های رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت مردمی فلسطینیان به شکست خواهد انجامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن بیان این که مسئولیت کامل حملات نظامیان صهیونیست به جنین بر عهده دشمن صهیونیستی است، اعلام کرد، دشمن هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد و جنین هرگز تسلیم نخواهد شد.

جهاد اسلامی افزوده است: ما با دشمن مقابله خواهیم کرد و همه گزینه‌ها برای ضربه زدن به او در پاسخ به تجاوزاتش به جنین در دستورکار خواهد بود.

جنبش حماس نیز تاکید کرد که تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به جنین به اهداف خود نمی‌رسد و دشمن صهیونیستی شکست می خورد.

حماس افزوده است: مسئولیت کامل حمله نظامیان صهیونیست به جنین بر عهده کابینه افراطی و فاشیستی دشمن صهیونیستی و در رأس آن بنیامین نتانیاهو جنایتکار است.

این جنبش فلسطینی همچنین تاکید کرده است که رژیم اشغالگر توانایی مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی را نخواهد داشت و مردم فلسطین به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم اعلام کرد: تجاوزات صهیونیست‌ها به جنین و جنایات اشغالگر تنها باعث افزایش عزم و پایداری مردم ما برای ادامه مقاومت خواهد شد.

این گروه فلسطینی همچنین از مردم فلسطین در تمام روستاها و شهرهای همجوار جنین خواسته تا برای مقابله با این تجاوز تروریستی با اهالی این شهر متحد شوند.

منذر الحایک سخنگوی جنبش فتح نیز از مقابله مردم جنین با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

وی گفت: رژیم اشغالگر در این توهم است که می‌تواند روح مبارزه را با وحشت و هجوم به اردوگاه‌های فلسطینی از بین ببرد.

سخنگوی جنبش فتح افزود: ما از مردم خود می‌خواهیم که احتیاط کنند و مراقب باشند، زیرا دشمن فریبکار است و هدفش کشتار، تخریب و خرابکاری است.

بامداد امروز دوشنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد، نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی با نام «خانه و باغچه» را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین برق این شهر قطع شده است.

منابع عبری نیز گزارش دادند، با آغاز عملیات نظامیان صهیونیست در جنین، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده باش درآمده است.

نظر شما