شناسهٔ خبر: 61057649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت بیش از 3 هزار کنکوری در دانشگاه سمنان

کارت ورود به جلسه آزمون نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و بیش از سه هزار کنکوری در دانشگاه سمنان با هم رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون سراسری (نوبت دوم) سال 1402 با حضور سه هزار و 667 داوطلب در روزهای 14 و 15 تیر در دو نوبت صبح و عصر همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان نیز برگزار می‌شود.

فرزین یغمایی افزود: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه سمنان در پردیس شماره یک، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 13 و 14 تیر صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 18 و در صبح روز پنجشنبه 15 تیر از ساعت 8:30 دقیقه صبح تا ساعت 13 ظهر فعال است.

یغمایی تأکید کرد: داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون ازقبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی خودداری کنند و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک‌کن و مدادتراش به همراه داشته باشند.

در نوبت اول آزمون سراسری سال 1402  سه هزار و 164 داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت کردند که آمارها از افزایش شمار داوطلبان در نوبت دوم این آزمون حکایت دارد.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب  در۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و یک هزار و 955 حوزه فرعی برگزار می‌شود.

پایان پیام/74002/م/

نظر شما