شناسهٔ خبر: 61053125 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف محموله 450 کیلویی شیشه در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 450 کیلوگرم شیشه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران، ماموران در جریان انتقال یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به مقصد استان‌های غربی کشور قرار گرفتند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از گسترش چتر اطلاعاتی و تحت نظر قراردادن تحرکات اعضای باند متوجه شدند مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی در یک تریلی به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده و در محورهای مواصلاتی منتهی به سطح حوزه در حال تردد است، لذا بلافاصله 4 تیم عملیاتی پس از هماهنگی قضائی وارد عمل و به مسیر در حال تردد تریلی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه افزود: ماموران پس از توقیف تریلی و در بازرسی از آن موفق شدند 450 کیلو موادمخدر صنعتی شیشه کشف و راننده را دستگیر کنند.

القاصی مهر با تاکید بر اولویت پلیس در مقابله با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان در دستور کار دائمی پلیس شرق استان تهران قرار دارد.

رد رشوه 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی توسط پلیس

وی همچنین اظهار کرد: در جریان وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی و کارگاه‌ها در شهرستان پاکدشت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که در این رابطه با استفاده از شگردهای تخصصی و اقدامات شبانه روزی 2 سارق حرفه‌ای در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، خواهر متهم اصلی برای فرار از قانون به یکی از کارکنان پلیس آگاهی پیشنهاد رشوه 2 میلیارد و 300 میلیون ریالی را در قالب 10 قطعه سکه تمام بهار آزادی مطرح می‌کند که این مامور پاکدست و وظیفه شناس ضمن رد آن، نسبت به تنظیم صورتجلسه و ضمیمه کردن سکه‌ها به پرونده و معرفی فرد رشوه دهنده به مرجع قضائی اقدام می‌کند.

القاصی مهر با بیان اینکه موضوع مورد تایید بازرسی پلیس استان قرار گرفته است، یادآور شد: این رخداد مهم ثابت کرد پلیس در برخورد با مجرمان مقتدرانه عمل کرده و با شرافت و پاکدستی تنها به فکر خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف جامعه است.

وی با قدردانی از صحت عمل این مامور وظیفه شناس یادآور شد: عموم مردم می‌توانند هرگونه پیشنهاد، تقدیر، انتقاد یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی 197 در میان بگذارند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما