شناسهٔ خبر: 61046262 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی آبادان

مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به اهتمام رعایت حجاب و عفاف در ادارات

مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند به رعایت حجاب و عفاف در بین کارمندان و ارباب مراجعه کنندگان اهتمام بیشتری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به  اهتمام رعایت حجاب و عفاف در اداراتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی آبادان گفت: در زیر مجموعه کمیته صیانت از حقوق شهروندی یکی از ستاد‌های که پیش بینی شده ستاد حجاب و عفاف است که با محوریت دستگاه‌های اجرایی در آبادان برگزار شد و دستور العمل‌های بالا دستیِ رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی به مسئولان دستگاه‌های فرهنگی، بانک‌ها و دستگاه‌هایی که بطور مستقیم به شهروندان خدمات می‌دهند، ابلاغ شد. 
بیژن ربیعی همچنین افزود: علاوه بر نیرو‌های ذیربط که در سطح شهر برای رعایت حجاب انجام وظیفه می‌کنند، تاکید بر این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی از خودشان شروع کنند، زیرا مدیران وظایف مهمی برای رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی خود دارند. 
وی با اشاره به اینکه اگر دستگاه‌هایی در این زمینه کم کاری داشته باشند گوشزد‌هایی می‌شود گفت: به عنوان نمونه دانشگاه‌ها و فرودگاه‌ها و دستگاه‌هایی که بیشتر در ارتباط با شهروندان هستند، با پیگیری این کمیته و زیر مجموعه آن و با نظارت و بازرسی، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با رعایت حجاب و عفاف را ارزیابی می‌کنیم.

<div id="video-display-embed-code_9833804"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3900993/9833804?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما