شناسهٔ خبر: 61039490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بیانیه ارتش در محکومیت اهانت به قرآن

قرآن‌سوزی بیانگر گسترش روزافزون اسلام و استیصال دشمنان است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید توهین به مقام شامخ قرآن، این اقدام دین‎‌‌ستیزانه و هنجارشکنانه دشمنان اسلام را بیانگر دو واقعیت گسترش روزافزون دین اسلام  و استیصال دشمنان در مقابل این نور جاودان خواند.

صاحب‌خبر -

ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالذِّكْرِ لَمَّا جاءَهُمْ وَ إِنَّهُ لَكِتابٌ عَزِيزٌ» ( آیه41 سوره مبارکه فصلت)

«البتّه كسانى كه به قرآن چون به سراغشان آمد كفر ورزيدند (به كيفر خود مى‌رسند) در حالى كه قرآن كتابى نفوذناپذیر است.»

اقدام دین‎‌‌ستیزانه و هنجارشکنانه دشمنان اسلام بیانگر دو واقعیت گسترش روزافزون دین اسلام  و استیصال دشمنان در مقابل این نور جاودان است.

اقدام غیرانسانی سوئد با وجود برخی حمایت جنایتکاران جهانی، مورد تأیید هیچ  انسان آزاده و هیچکدام از جوامع  و کشورهای منادی  و حامی صلح و اتحاد و امنیت جهانی نیست.

ارتش انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی ایران، اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌شدت محکوم و اعلام می‌کند که نور قرآن هیچ‌گاه در دل‏‌های بشری کم نشده و اقدامات مذبوحانه که با چراغ سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی  ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‏‌کند تا جایی که امروز نه تنها  اعتراض مسلمانانِ نقاط مختلف جهان در محکومیت اقدام مذکور  را به دنبال داشته بلکه مخالفت پیروان ادیان محترم الهی در توهین به مقدس‎‌‌ترین مقدسات مسلمانان را شاهد هستیم.

امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیت سوء دشمنان در جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان به آخرین معجزه تاریخ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

انتهای پیام

نظر شما