شناسهٔ خبر: 61035467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجمع اعتراضی مردم همدان در هتک حرمت به قرآن کریم

جمعی از مردم و دانشجویان همدانی در اعتراض به هتک حرمت نسبت به قرآن کریم تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز تجمع اعتراضی مردم همدان و دانشجویان در امامزاده عبدالله(ع) در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان و مردم با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایب نسبت به هتک حرمت به کتاب مقدس مسلمانان ابراز انزجار کردند.

در این مراسم بیانیه‌ای توسط هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان همدان خطاب به دولت سوئد قرائت شد که متن آن بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم ...الله یستهزء بهم و یمدهم فی طغیانهم یعمهون....

اقدام بی‌شرمانه دولت سوئد برای تسهیل توهین به مقدسات مسلمانان و کتاب آسمانی آنان نشانگر بی‌تدبیری شما و ناآگاهی‌تان از عواقب اجتناب‌ناپذیر این اقدام است که قطعا به زودی گریبانگیرتان خواهد شد.

ما می‌دانیم که چنین اعمالی از کدام آبشخور فکری تغذیه می‌شود و دست‌هایی که چنین رفتار قبیحی را سازماندهی می‌کنند چه ارتباطی با صهیونیست‌ها و خداستیزان دارند. پس بترسید و بدانید که نه صهیونیسم ماندگار است و نه دوستان صهیونیسم و وعده تخلف‌ناپذیر الهی بر نابودی طواغیت استوار است.

باید عبرت بگیرید از پیشینیان خود که با ذلت و خواری از افغانستان و عراق و ایران فرار کردند چراکه می‌خواستند با همین قرآن در بیفتند. کیست که نداند شما از فراگیری اسلام در ملل اروپایی به وحشت افتاده‌اید که این چنین دستپاچه متوسل به این قبیل کردارهای مذبوحانه شده‌اید! آمارهای شما بیانگر رشد سریع اسلام‌گرایی در اروپاست پس به جای ایستادن مقابل اسلام عزیز، تعظیم کنید و تعالیم آن را با جان و دل بپذیرید.

چراغی را که ایزد برفروزد

گر ابله پف کند ریشش بسوزد

پایان پیام/89026/

نظر شما