شناسهٔ خبر: 61028120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نجات کشتزار‌های مازندران از تنش خشکی

مساحت کشتزار‌های زیر تنش آبی مازندران در مقایسه با ابتدای امسال حدود ۶۰ هزار هکتار کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در جلسه تکریم و معارفه ذیحساب‌های پیشین و جدید طرح‌های عمرانی و تملک دارایی این شرکت با اشاره به اهمیت عملکرد کارکنان و مدیران حوزه مالی و ذیحسابی در اجرای طرح‌ها گفت: بخش مهمی از عملکرد هر دستگاه در اجرای طرح‌ها به مدیریت مناسب بخش مالی و ذیحسابی بستگی دارد که خوشبختانه در شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران این نقش با تلاش همکاران به خوبی ایفا می‌شود.

حیدر داوودیان افزود:  امسال در بحث تامین آب کشاورزی مشکلات متعددی داریم و برای کاهش تنش‌های ناشی از کم‌آبی پروژه‌های گوناگونی را در محدوده دچار تنش آبی اجرا کردیم که به کاهش خسارات ناشی از خشکسالی کمک کرد.

 او گفت: ابتدای امسال حدود ۸۰ هزار هکتار از کشتزار‌های استان دچار تنش بود که اکنون به لطف بارندگی‌ها و اجرای برخی طرح‌های کوتاه‌مدت مقابله با خشکسالی مساحت کشتزار‌های تحت تنش استان با ۶۰ هزار هکتار کاهش به حدود ۲۰ هزار هکتار رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران ادامه داد: انجام امور مالی و ذیحسابی در دستگاهی مانند آب‌منطقه‌ای با دو هزار میلیارد تومان اعتبار همت بلندی می‌خواهد و اگر این همت والا نباشد در انجام وظیفه دچار تنش خواهیم شد. مطمئنا همت همکاران در بخش‌های مختلف از جمله حوزه مالی و همچنین ذیحسابی با مدیریت آقای محسن‌زاده گنجی نقش زیادی برای به سرانجام رساندن پروژه‌های شرکت داشت.

در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد و تلاش «علی‌اصغر محسن‌زاده گنجی» بابت عهده‌دار بودن مسئولیت ذیحسابی طی ۳۰ ماه اخیر، «مجید مخلصی» با حکم خزانه‌دار کل کشور به عنوان ذیحساب جدید شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران منصوب و با حضور مدیران آب‌منطقه‌ای و معاون نظارت مالی و خزانه‌داری اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران معارفه شد.

مسئولیت ذیحسابی طرح‌های عمرانی و تملک دارایی شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران از دی ۱۳۹۸ تا کنون بر عهده «علی‌اصغر محسن‌زاده گنجی» بود.

نظر شما