شناسهٔ خبر: 61001870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت؛

بهره‌برداری از آبنمای مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد ملایر 

ساعاتی قبل از آغاز چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت، آبنمای مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری مینی‌وُرلد (جهان کوچک) در ملایر به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -
  • بهره‌برداری از آبنمای مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد ملایر به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: در آستانه چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت آبنمای ریتمیک و فواره‌ها در مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری مینی‌وُرلد (جهان کوچک) افتتاح شد که با نورپردازی صورت گرفته، جلوه زیبایی در شب ایجاد می‌کند.

مهدی بهرامی افزود: مجموعه مینی‌وُرلد (جهان کوچک) با وسعت ۴۸ هکتار یکی از مهمترین طرح‌های گردشگری ملایر است که ۱۳۸ نماد از برجسته‌ترین اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری کشور‌های مختلف جهان در این مجموعه نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با بیان اینکه با تکمیل قسمت سردیس مشاهیر، تاکنون تعداد ۹۰ نماد ساخته و نصب شده، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در این مجموعه حصارکشی و دیوارکشی طرح مینی‌وُرلد بود که انجام شد و تا یک ماه آینده دیوار کشی و نرده کشی آن هم به اتمام خواهد رسید.

چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر از امروز همزمان با عید قربان در پارک سیفیه آغاز می شود و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

نظر شما