شناسهٔ خبر: 60981387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۵۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان آماده دریافت نذورات عید قربان است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اصفهان گفت: ۴۵۰ پایگاه و قربانگاه مستقر در سطح استان از ساعات اولیه صبح روز عید سعید قربان پذیرای دریافت نذورات خیران هستند.  

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد روز چهارشنبه به نقل از کریم زارع افزود: کارکنان و خادمان این نهاد در تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری و پایگاه های ذبح قربانی، برای رساندن نذورات مردم استان بدست نیازمندان از صبح روز عید آماده خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به محل برپایی پایگاه ها و مراکز ذبح قربانی در این روز، ادامه داد: امسال قربانگاه های مستقر در ۶ مرکز سطح شهر اصفهان برای جمع آوری کمک های مردمی و ذبح قربانی با همکاری سازمان دامپزشکی و نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران اصفهانی برپا ست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تاکید به اینکه قیمت دام ارائه شده در این قربانگاه ها بر اساس نرخ مصوب خواهد بود، اظهار داشت: نیکوکاران می توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی یا در صورت تمایل بخشی از قربانی خود، برای کمک به مددجویان این نهاد اقدام کنند.
وی با بیان اینکه بسترهای الکترونیکی برای آن دسته از خیران که به هر دلیل امکان حضور در دفاتر و مراکز نیکوکاری را ندارند، مهیاست، گفت: علاوه بر جمع آوری نذورات غیرنقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی نیکوکاران از طریق شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز جمع آوری و به نیابت از ایشان، گوسفند، ذبح و گوشت قربانی تا پایان روز عید قربان بین مددجویان تحت حمایت توزیع خواهد شد.

بیش از ۱۲۰ هزار خانواده کم بضاعت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هستند.

نظر شما