شناسهٔ خبر: 60977564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

۷۰۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در استان فعال می شوند

سلم آبادی گفت: ضمن دعوت مردم به مشارکت در تامین گوشت برای نیازمندان اعلام کرد : ۷۰۰ پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی در قالب پویش « نذر قربانی » به مناسبت عید سعید قربان می باشند.

صاحب‌خبر -

رضا سلم آبادی در گفتگو با خبرگزاری شبستان ، با اشاره به اجرای آیین «نذر قربانی» در آستانه عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، گفت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی نیکوکاران در عید قربان، برای توزیع بین نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه 650 پایگاه مراکز نیکوکاری و 41 پایگاه  کمیته امداد در استان جهت جمع آوری نذورات قربانی  آماده هستند، افزود: در روز عید قربان پایگاههای مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در مساجد و  کشتارگاهها جهت دریافت نذورات قربانی دایر خواهند بود.

وی به روش های غیرحضوری پرداخت نذورات قربانی پرداخت و گفت: کد دستوری # 051* ۸۸۷۷ *، شماره کارت 6037997950237413، شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880318342 پیش بینی شده است و مردم می توانند در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند .

سلم آبادی بیان کرد: گوسفندان اهدایی، ذبح آنها در روز عید قربان در محل کشتارگاههای تحت نظارت دامپزشکی انجام می شود و در روز عید قربان به صورت نمادین 200 راس گوسفند در کشارگاه صنعتی مشهد  ذبح خواهند شد.

وی با اشاره به حمل و ذبح رایگان دام جهت دام های اهدایی توسط نیکوکاران به کمیته امداد، افزود: هدف گذاری در عید قربان سال جاری جمع آوری 50میلیارد تومان کمک های مردم به صورت نقد و گوشت در پویش « نذر قربانی » می باشد و برنامه ریزی شده است در همان روز بین مددجویان تحت حمایت توزیع شود. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: سال گذشته نیکوکاران استان 44 میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد (گوشت) در پویش نذر قربانی مشارکت داشته اند.

پایان پیام/648

نظر شما