شناسهٔ خبر: 60979015 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده های اصلی کشور

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در جاده‌های اصلی کشور را طی اطلاعیه‌ای به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۷/ ۴/ ۱۴۰۲ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه مورخ ۱۰/ ۴/ ۱۴۰۲ از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج- چالوس

الف ـ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

ب ـ تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۱۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۷/ ۴/ ۱۴۰۲ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه و شنبه تاریخ ۹ و ۱۰/ ۴/ ۱۴۰۲ از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷۰۰ الی ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

تبصره: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

۳- محور هراز

الف- تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هراز کماکان ممنوع می‌باشد

ب- تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۴/۷ و همچنین­ از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های پنجشنبه وجمعه تاریخ­‌های ۰۸ و ۹/ ۴/ ۱۴۰۲ از محور هراز ممنوع می­ باشد.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۲۰۰ روز جمعه مورخ ۹/ ۴/ ۱۴۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۲۰۰ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

تبصره: اجرای محدودیت­‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت­‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

نظر شما