شناسهٔ خبر: 60976075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از ظهر امروز؛

محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مازندران اجرا می شود

ساری- مرکز مدیریت راه های مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در تعطیلات پایان هفته از ظهر چهارشنبه تا صبح روز شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته از ظهر چهارشنبه تا صبح روز شنبه اعمال می‌شود و براساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در جاده چالوس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۹ و ۱۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع بعدی این محور مسدود خواهد بود. به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان است.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم تیرماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هشتم و ۹ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

نظر شما