شناسهٔ خبر: 60969387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی گروه‌های دامپزشکی بر نظارت بر ذبح بهداشتی دام‌ها

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل دامپزشکی ایلام از آمادگی ۲۵ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛یونس احمدی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان و آمادگی ۲۵ اکیپ ثابت و سیار برای نظارت بر ذبح دام در این روز،اظهار کرد: از مردم استان تقاضا داریم برای انجام قربانی هایشان با کارکنان دامپزشکی هماهنگی داشته باشند تا بازدید و معاینه دام قبل و بعد از کشتار انجام شود.

وی از مردم خواست در راستای حفظ سلامت خود حتما نکات بهداشتی در رابطه با عدم استفاده از گوشت تازه کشتار شده در راستای بیماری‌های مشترک میان دام و انسان را رعایت کنند و تا ۴۸ ساعت گوشت را در یخچال نگهداری ،سپس مصرف کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز از آمادگی پایگاه‌های این نهاد برای دریافت نذورات مردم در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: علاوه بر پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری مردم می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* وجوهات نقدی خود را واریز کنند.

بگفته رضا طاهری سال گذشته بیش از یکهزار و ۵۰۰ دام به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل شد که پیش بینی می‌شود امسال مشارکت مردم در این امر خداپسندانه افزایش یابد.

 

<div id="video-display-embed-code_9815172"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3896578/9815172?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما