شناسهٔ خبر: 60965419 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

گزارش تصویری سیتنا از حضور ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

ایرانسل با حضور در سالن اصلی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تحول دیجیتال، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، ایرانسل با حضور در «سالن اصلی نمایشگاه (۳۸)» و «سالن ۸و۹» بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، معرفی می‌کند.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، می‌توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx) اشاره کرد.

همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل، مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه شده است.

گزارش تصویری سیتنا از حضور ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ را ببینید:

برچسب‌ها:

نظر شما