شناسهٔ خبر: 60960408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آغاز واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخس

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی، واگذاری زمین به ٩۶ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سرخس آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، مدیرکل راه مسکن و شهر سازی و جمعی از کارشناسان حوزه راه و مسکن با حضور در شهرستان سرخس در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکل مسکوت ماندن طرح نهضت ملی مسکن در سرخس برگزار شد حضور یافتند و برای اولین بار مصوب شد به ۹۶ نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه نهضت ملی مسکن که مدارک آنها کامل وتایید شدند زمین رایگان واگذار شود. 

حسن نوری زاده فرماندار سرخس در حاشیه این جلسه با اشاره به تلاش های انجام شده و پیگیری های مداوم گفت: بالاخره‌ در دومین سفر معاون عمرانی استاندار گره مشکل واگذاری زمین رایگان در دو شهر ‌سرخس ومزداوند باز شد.

وی افزود: اراضی موجود در قطعات ۲۵۰ متری به ۴ نفر بصورت رایگان واگذار می شود. متقاضیان زمین از تسهیلات وام ساخت به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان نیز برخوردار می‌شوند که بصورت زنجیره‌ای ضمانت نامه‌های بانکی را امضا می‌کنند.

نوری زاده تصریح کرد: اراضی واگذار شده در دو طبقه دو واحدی ساخته می‌شود و در شهرمزداوند نیز ۸ نفر با شرایط اعلام شده از نعمت زمین رایگان برخوردار می‌شوند.

رئیس ستاد نهضت ملی مسکن سرخس در ادامه خاطر نشان کرد: از دیگر مصوبات جلسه امضاء تفاهم نامه واگذاری ۳ هزار متر زمین از سوی آستان قدس رضوی به نهضت ملی مسکن، همچنین ۱۶۰۰ متر زمین جهاد کشاورزی ۴ هزارمتر از اراضی گمرک ۵۰۰ متراز اراضی بنیاد مسکن در شهرسرخس وتعداد ۲۸ قطعه در شهر مزداوند بصورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار سرخس در پایان تاکید کرد: برای ساخت مسکن در روستاها مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام که بصورت زنجیره‌ای متقاضیان می‌توانند ضمانت هم را انجام دهند اعطا می‌شود.

نظر شما