شناسهٔ خبر: 60946709 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی محسنی اژه‌ای از همسران مسئولان قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه گفت: خدمت و قبول مسئولیت در دستگاه قضا با توجه به شرایط و تنگنا‌های موجود و حجم بالای کار، امری پر مشقت است و در این زمینه نقش همسران کارکنان، بسیار برجسته است.

صاحب‌خبر -

قدردانی محسنی اژه‌ای از همسران مسئولان قوه قضائیهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت هفته قوه قضائیه برای دومین بار طی یکسال اخیر با خانواده مسئولان قضایی دیدار کرد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار به صورت مبسوط وقت و فرصتی مناسب را برای همسران و سایر اعضای خانواده مسئولان قضایی اختصاص داد تا به بیان مطالب و دغدغه‌های خود بپردازند.

رئیس دستگاه قضا پس از استماع سخنان و دغدغه‌های همسران و اعضای خانواده مسئولان قضایی، با اشاره به اهمیت بسیار بالای نقش خانواده در تعالی و پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان ها، اظهار کرد: خانواده؛ سنگ زیرین و رکن اساسی جامعه است، حفاظت و حراست از این رکن اساسی، مقوله بسیار حائز اهمیتی است.

وی بیان داشت: اعتقاد ما آن است که همان اندازه که کارکنان در مسیر خدمت‌رسانی و ایفای مسئولیت و تکلیف، متحمل سختی و رنج می‌شوند، شما نیز متحمل زحمت و مشقت می‌شوید؛ اما بدانید که بواسطه این امر نزد خداوند مأجور هستید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بدون تردید خدمت و قبول مسئولیت در قوه قضائیه با توجه به جمیع شرایط و محذوریت‌ها و تنگنا‌های موجود به لحاظ مالی و امکاناتی و همچنین با عنایت به حجم بالای کار، امری پر مشقت و مرارت است؛ بر همین اساس باید تاکید کرد که نیرو‌ها و مسئولان قضایی، جهادگونه امور را به پیش می‌برند؛ قدر متیقّن در این جهاد، نقش شما همسران نیز بسیار برجسته است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: به مسئولان قضایی مکرر و مؤکد تاکید و اصرار دارم که علی‌رغم حجم بالای کار و بعضاً پیشبرد برخی امور و رسیدگی به برخی پرونده‌ها و موضوعات به صورت شبانه‌روزی، حتماً اوقاتی را برای خانواده خود اختصاص دهند و به این کار اهتمام داشته باشند.

نظر شما