شناسهٔ خبر: 50078730 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا

فرمانده نیروی انتظامی و هیات همراه با خانواده‌ شهید نیروی انتظامی شهید استوار دوم حامد ضابط و خانواده شهید استوار دوم محمدعلی دولت آبادی دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار اشتری در این دیدار در گفتگو با پدر و مادر این شهید، امنیت کشور را مدیون رشادت این قبیل از شهدا و خانواده‌های آنان دانست.
در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد لوح تقدیر تقدیم خانواده شهید ضابط شد.
شهید استوار دوم حامد ضابط ۳۰ مرداد سال ۹۹ حین تعقیب خودروی حمل مواد مخدر در منطقه شمیرانات به فیض شهادت نائل شد.

دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا

 دیدار سردار اشتری با خانواده شهید محمدعلی دولت آبادی 

فرمانده نیروی انتظامی در سومین روز از هفته ناجا به دیدار خانواده شهید استوار دوم محمدعلی دولت آبادی رفت.
شهید محمدعلی دولت آبادی سال ۸۹ به استخدام نیروی انتظامی درآمد و ۲۰ مرداد ۹۱ حین تعقیب خودروی حمل مواد مخدر در بزرگراه صیاد شیرازی به فیض شهادت نائل آمد.

دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا دیدار سردار اشتری با خانواده شهدای ناجا

 مشکلات کاری را به برکت دیدار با خانواده شهدا حل می‌کنیم 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مشکلات کاری را به برکت دیدار با خانواده شهدا حل می‌کنیم و ما نیازمند شهدا هستیم.
سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمدعلی دولت آبادی و حامد ضابط گفت: هفته نیروی انتظامی را به همه همکاران و مردم شریف و به ویژه خانواده شهدای نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم و نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تاکنون تقدیم انقلاب کرده که ۸ هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس و بقیه پس از دفاع مقدس بوده است.
سردار اشتری؛ حفظ و ارتقا امنیت را بزرگ‌ترین مسئولیت و وظیفه نیروی انتظامی خواند و گفت: همکاران من در اقصی نقاط کشور شبانه روزی برای امنیت مردم تلاش می‌کنند و حضور آن‌ها در مرز‌ها در مقابله با اشرار و ضد انقلاب و در داخل شهر‌ها برای امنیت مردم مایه تقدیر است.
وی به دیدار امروزش با خانواده‌های شهیدان دولت آبادی و ضابط اشاره کرد و گفت: سرکشی به خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و ما با حضور در منزل شهیدان روحیه می‌گیریم و باید همگان بدانند که امنیت مان را مدیون خون این شهدا و صبوری خانواده شهدا هستیم.
فرمانده ناجا به تاکید‌های فرماندهی معظم کل قوا برای سرکشی به خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: شرمنده خانواده شهدا هستیم و نیروی انتظامی برای حفظ و ارتقا امنیت هر چند روز یکبار یک شهید تقدیم نظام می‌کند و ما همه وجودمان را برای امنیت و آرامش مردم تقدیم نظام می‌کنیم.

نظر شما