شناسهٔ خبر: 60936529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار سلامی:

دشمنان همواره برای شکست ایران نقشه می‌کشند/ مجاهدت مستمر با همه استعداد راه مقابله است

ارومیه - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بی وقفه و شبانه روز برای عقب نگهداشتن، شکست دادن، ایجاد تفرقه در ایران اسلامی نقشه می کشند ولی ما با آگاهی، نقشه های آنان را به هم می ریزیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین سلامی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی سپاه با اشاره به جنگ‌رسانه ای دشمن علیه ایران و تلاش برای تبدیل حوادث عادی به بحران افزود: نقشه دشمن یک جریان است و برای یک لحظه و زمان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه: ۴۴ سال است که فرزندان ایران اسلامی در این سرزمین از این ارتفاعات صعب و سخت شمال غرب پاسداری می‌کنند، اظهار کرد: مردم این دیار سرافراز، با طراوت و بانشاط، ‌ زلال و همدل هستند و برای ما خدمت به این مردم بزرگترین افتخار و عبادت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به امنیت در مرزها و اقتدار مرزی ادامه داد: همه می‌دانند که کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف‌ بودند و مرزبانان آنها نتوانستند از نفوذ دشمن جلوگیری کنند، دچار چه مصیبت‌هایی بی پایان شده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه سرزمین‌های اسلامی سرزمین برکت و رحمت است و ثروت سرشار و بی‌شمار دارند، اضافه کرد: ارمغان حضور و تسلی شوم‌ سلطه گران مستکبر در کشورهای اسلامی این است که مردم مسلمان را دچار افتراق کنند.

وی یادآور شد: دشمنان نمی‌توانند آرامش، اخوت، برادری، وحدت و پیشرفت مسلمانان را ببینند برای همین همه استعدادهای تفرقه افکن و ناامن ساز خود را به سمت سرزمین های اسلامی گسیل می‌کنند و این نقشه استکبار، استعمار، صهیونیسم و در راس آنها آمریکا است.

سردار سلامی تاکید کرد: هر سرزمینی دچار تفرقه شود، با ناامنی‌های بی پایان همراه خواهد بود پس کشور و مرزها باید میدان امن باشد ضمن اینکه کشور بدون ایثار، جهاد، از جان گذشتگی، فداکاری و شهادت طلبی امن نمی‌ماند.

وی با قدردانی از خانواده ایثارگران و رزمندگان سپاه در تحمل دوری مستمر از این ایثارگران ادامه داد: این خانواده‌ها دوری عزیزان خود را تحمل می‌کنند تا امنیت در کشور حاکم باشد.

سردار سلامی اضافه کرد: در کنار تلاش برای امنیت، رزمندگان سپاه از جمله قرارگاه حمزه در محرومیت زدایی و کمک به حادثه دیدگان در عرصه‌های مختلف از جمله زلزله اخیر خوی نیز تلاش وافری دارند و این امر در حوزه محرومیت زدایی مستمر است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۴۰ ساله سردار محمدتقی اوصانلو در عرصه حفط امنیت و پیشرفت کشور و منطقه و همچنین حضور در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) گفت: خانواده این شخصیت بزرگوار هم کنار او ایستاده و همراه او هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این ایثار در تلاش برای امنیت کشور قابل تحسین است و خداوند پاسخ این ایثار را خواهد داد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این منطقه شهدای زیادی را در عرصه حفظ امنیت و کیان مقدس نظام جمهوری اسلامی و استقلال این کشور بزرگ تقدیم کرده است، افزود: همه این شهدا، در نبرد با اهریمن بوده‌اند.

وی اظهار کرد: همه می‌دانند که مردم ایران به تجزیه طلبان و خائنان، اذن توطئه نمی‌دهند البته هیچ‌کس حاشیه امنی برای زندگی در هیچ سرزمینی برای توطئه ندارد.

نظر شما