شناسهٔ خبر: 60933780 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با تعقیب و گریز پلیس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در جنوب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان پلیس آگاهی در خیابان فداییان اسلام در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید مشکی رنگ تک سرنشین مشکوک شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خودروی پراید چندی قبل از جنوب تهران به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: سرنشین خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به یک راکب موتورسیکلت عبوری آسیب وارد کرد و به هشدار‌های کارآگاهان بی‌توجه بود.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهم شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری مرد جوان شدند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید، اموال مسروقه کشف شده است، گفت: متهم پس انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و سرقت‌های دیگر خودرو در معابر تهران اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

<div id="video-display-embed-code_9807906"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3894584/9807906?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما