شناسهٔ خبر: 60939779 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

رانندگی دیوانه‌وار سارق پراید در خیابان‌های تهران + فیلم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که برای فرار از دست ماموران اقدام به رانندگی دیوانه وار در معابر تهران کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایسنا: سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: حدود یک ماه پیش و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان پلیس آگاهی در خیابان فداییان اسلام در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید مشکی رنگ تک سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. بررسی‌های اولیه کارآگاهان نشان داد، خودروی پراید چندی قبل در جنوب تهران به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: سرنشین خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به یک راکب موتورسیکلت عبوری آسیب وارد کرد و به هشدارهای کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو نیز توجهی نکرد.

وی با بیان اینکه این فرد در معابر باریک و کم‌عرض به شکل خلاف جهت اقدام به رانندگی کرده بود، اظهارکرد: در ادامه در محدوده بلوار کشاورز با یک دستگاه خودروی سواری برخورد کرد و در همین راستا نیز کارآگاهان به منظور جلوگیری از دیگر آسیب‌های احتمالی که ممکن بود از سوی این فرد به جان و اموال مردم وارد شود، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به لاستیک خودروی متهم شلیک کردند که در ادامه با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری مرد جوان شدند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید اموال مسروقه کشف شده است، گفت: متهم پس انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و باتوجه به اینکه تمام تصاویر مربوط به تعقیب و گریز از سوی دوربین خودروی گشت پلیس ضبط شده بود، این فرد نیز در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و سرقت‌های دیگر خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما