شناسهٔ خبر: 60910905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محور دامغان به معلمان بهسازی می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، وحید صداقت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از از آغاز اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور دامغان به معلمان خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال به طور تقریبی ۱۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی راه‌ها و ابنیه فنی را سرمایه‌های ملی هر کشور عنوان و اظهار کرد: این مهم نقشی اساسی در مبادلات اقتصادی، فرهنگی و ... ایفا می‌کند.

صداقت، توسعه و صیانت از راه‌ها و ابنیه را امری همگانی دانست و خاطرنشان کرد: باید مجدانه در پیگیری و بهسازی راه‌ها اعم از اصلاح جاده‌ها یا بهسازی آسفالت و از این قبیل اقدامات تلاش شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: از مزایای اجرای این پروژه، می‌توان به حفظ جاده موجود، بهبود رفت و آمد، افزایش ایمنی خودروها و کاهش تصادفات جاده‌ای، بهسازی و اصلاح و ساماندهی روکش آسفالت محور دامغان-معلمان اشاره کرد.

وی گفت: طول محور دامغان به معلمان، ۱۱۵ کیلومتر بوده و قسمتی از کریدور شمال به جنوب است و استان‌های شمالی را  به جنوب کشور متصل می‌کند و از این حیث از اهمیت فراوانی برخوردار است و در آینده نزدیک نیز سایر نقاط آن مرمت و آسفالت خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

نظر شما