شناسهٔ خبر: 60898921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گل‌محمدی: نگرانم؛ نه بازیکنی گرفته شده، نه قراردادی تمدید شده/ شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنیم/ بیرانوند مشکل خاصی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این نگرانی برای ما وجود دارد چرا که هنوز نه بازیکنی گرفته شده و نه قراردادی تمدید شده است، اما شاید امروز و فردا خبر‌های خوبی به گوش برسد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این جلسه اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*درباره شروع تمرینات، برگزاری اردو و لیست بازیکنان ورودی و خروجی صحبت کردیم.

*از بازیکنی اسم نمی‌آورم، اما شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنیم و چند بازیکن هم به تیم اضافه خواهیم کرد.

*آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند؟ بیرانوند مصدوم است، اما مشکل خاصی ندارد و به ما ملحق خواهد شد.

*وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی اظهار داشت: از شرایط زمین بی‌خبرم، اما احتمالا باید وضعیت زمین خوب باشد چرا که در این چند وقت تحت فشار نبودیم هر چند که بار‌ها به باشگاه برای زمین تمرین دوم گفته‌ام.

*جذب بازیکن خارجی؟ در هر پستی که بازیکن خارجی بخواهیم اقدام خواهیم کرد.

*حضور ستاره‌های فوتبال دنیا در تیم‌های باشگاهی آسیا؟ این باشگاه‌ها تیم‌های خود را برای آینده تقویت می‌کنند تا در آسیا موفق شوند و حتی به صنعت گردشگری کشورشان کمک کنند، اما اینجا قوانینی وضع می‌شود تا ما مقابل این تیم‌ها قوی‌تر شویم.

*لیست مازاد شامل چه بازیکنانی است؟ نام افراد را نمی‌توانم بگویم شما هم دنبال عدد نباشید، اما در نقل و انتقالات بستگی دارد که چه بازیکنی بگیریم.

*ما از ۴ روز دیگر تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و این نگرانی برای ما وجود دارد چرا که هنوز نه بازیکنی گرفته شده و نه قراردادی تمدید شده است، اما شاید امروز و فردا خبر‌های خوبی به گوش برسد. این خیلی بد است که ما تمرینات را آغاز کنیم، اما منتظر بازیکنان بمانیم چرا که بازیکنان باید با هم تمرین کرده و بدنسازی کنند تا به یک اندازه آماده شوند.

*استعفای محمد محمدی از معاونت باشگاه پرسپولیس؟ محمدی از دوستان خوب من است و از او تشکر می‌کنم که در نقل و انتقالات فصل قبل کمک زیادی به ما کرد، اما اطلاع ندارم که دلیل رفتنش چه بوده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

*نام امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر در لیست تمدیدی‌های پرسپولیس قرار دارد یا نه؟ بله؛ هر دو بازیکن در لیست تمدیدی‌ها هستند و امیدوارم تمدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما