شناسهٔ خبر: 67642434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدافع پرسپولیس: خریدهای جدید خوبی در راه است

فرشاد فرجی می‌گوید طبق صحبت‌هایش با باشگاه، هواداران پرسپولیس قرار است خبرهای خوبی بشنوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس پس از تمدید قرارداد راجع به تگرانی هواداران و خبرهای خوش احتمالی از این تیم صحبت کرد‌. فرجی گفت: به هواداران می‌گویم نگران نباشید. باشگاه راه خودش را ادامه می‌دهد‌. خبرهای خوبی تو راه است‌. بازیکنان جوانی با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردند و تیم‌های دیگر قرارداد بستند. این‌ها همه هندوانه در بسته‌اند چون بازی در پرسپولیس و استقلال واقعا سخت است. الان مذاکراتی که با بازیکنان دیگر کردند نوید روزهای خوب را می‌دهد. پرسپولیس ژن قهرمانی دارد. هرکس اینجا در شاکله تیم قرار بگیرد برای قهرمانی می‌جنگد. ما پارسال معجزه حمایت هواداران را در بازی استقلال خوزستان دیدیم و خواهش می‌کنم دوباره این حمایت را انجام بدهید تا کنار هم باشیم.

او در این خصوص ادامه داد: طبق شنیده‌هایی که داشتم بازیکنان خوبی قرار است جذب بشوند. لیگ نخبگان خیلی سخت است و همه تیم‌ها تا دندان مسلح هستند. در تیم‌های ایرانی جذب بازیکن خارجی با این قیمت ارز خیلی سخت است. ما با داشته‌های‌مان باید بجنگیم و هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و باید با تمام وجود بجنگیم.

او در مورد جدایی بازیکنان پرسپولیس گفت: هربازیکنی حق انتخاب دارد و من نمی‌توانم قضاوت کنم و دلایل خودشان هم داشتند. اما بازیکنانی که بین دو راهی رفتن و ماندن هستند به نظرم اگر ذره‌ای به این تیم و هواداران علاقه دارند بمانند چون ارزشش را دارد.

نظر شما