شناسهٔ خبر: 60886112 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پایان عملیات جست‌وجو و نجات ریزش ساختمان در بهارستان/ یک خانم جان باخت و دو کودک زنده از آوار خارج شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با علامت پایان عملیات جست‌وجو و نجات گفت: در حادثه ریزش ساختمان در شهرستان بهارستان، یک زن و ۲ کودک از آوار بیرون کشیده شدند که متاسفانه آن زن فوت کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ ظهر امروز گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهرک گلستان، شهرستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد که تیم های عملیاتی و سگهای زنده یاب هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند و برای یافتن مفقودین احتمالی وارد عملیات شدند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران عملیات جستجو و نجات با کمک آتش نشانی و اورژانس آغاز شد و پس از تلاش تیم های امدادی، ابتدا کودک ۶ ساله زنده از زیر آوار خارج و جهت مراقبت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شد.

شاهین فتحی در ادامه گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران، پیکر یک خانم از زیر آوار خارج شد که با اعلام عوامل اورژانس متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

فتحی افزود: تلاش برای یافتن نفرات احتمالی بعدی ادامه داشت که خوشبختانه یک کودک تقریبا ۲ ساله در طبقات فوقانی ساختمان که تخریب کمتری داشت، پیدا شد و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

 این عملیات ساعت ۱۶ به پایان رسید.

نظر شما