شناسهٔ خبر: 60823831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش برای توزیع عادلانه یارانه آرد

پیگیری مشکلات توزیع آرد و نان در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

نشست پیگیری، بررسی ونظارت برمسائل ومشکلات اجرای طرح هوشمند سازی آرد ونان سیستان و بلوچستان، با حضور مشاور وزیر اقتصاد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، در این جلسه جلال مشاور اقتصاد با اشاره به تصمیمات اخیر دولت در ابتدای امسال در حوزه آرد ونان گفت: تصمیمات دولت در فروردین ماه امسال به سایر مراکز استان ها در سراسر کشور ابلاغ شده که به طور ویژه در استان سیستان وبلوچستان در حال پیگیری واجراست.

وی افزود : دغدغه های اعضای کارگروه آرد ونان استان سیستان وبلوچستان  اتحادیه خبازی ها فرمانداران در جلسات تبیین و بنابر ملاحظات استانی قطعا قابل پیگیری خواهد بود .

مشاور وزیر اقتصاد همچنین با اشاره به اینکه در موضوع آرد یارانه ای هیچگونه محدودیتی در کشور نیست گفت: دولت سیزدهم در خصوص موضوع آرد یارانه ای و تحویل آن به مردم در قالب نان ، دقیقترین و هدفمند ترین الگو را در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد .

<div id="video-display-embed-code_9783724"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3888307/9783724?width=400&height=300"></script></div>

همچنین در این جلسه شجاعی مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی آرد و نان در استان گفت : با توجه به وسعت استان سیستان و بلوچستان و لزوم هماهنگی بین بخشی در حوزه آرد و نان در اجرای این طرح نیاز به رفع مشکلات زیر ساختی و افزایش سرانه آرد در استان به ویژه برای روستائیان و عشایر خواهیم بود .

در این جلسه همچنین اعضاء کارگروه شورای آرد و نان استان و فرمانداران در خصوص سهمیه آرد نانوائیها ، نظارت بر کیفیت آرد و نان ، ساماندهی و نظارت بر قیمت نانوائیهای آزاد پز ، مصرف نان اتباع خارجی تاکید شد .

نظر شما