شناسهٔ خبر: 60816688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کانون پرورش فکری آماده میزبانی

آغاز نام نویسی کارگاه‌های تابستانه اوقات فراغت در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران: نام نویسی کارگاه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجونان، کانون پرورش فکری از امروز در سراسر استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با نزدیک شدن به فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجونان، کارگاه‌های فصل تابستان کانون، با ۷۶  عنوان رشته و ۶۵۰ کارگاه در سراسر مراکز فرهنگی هنری استان، برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان آماده ثبت نام از علاقه‌مندان است.

حامد فاضلی کبریا با تاکید براینکه، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، مساله‌ای مهم برای کسب مهارت‌ فردی و اجتماعی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های فردی است افزود: کارگاه‌های عمومی کانون به صورت رایگان بوده و کارگاه‌های تخصصی نیز با شهریه‌ای به نسبت کم‌تر از سایر مراکز هنری و فرهنگی  ثبت نام خواهند داشت.

او ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با تشکیل کارگاه‌های متنوع ‌در حوزه‌‍‌های: فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی از قبیل: هنر قصه‌گویی و اجرا - هنرهای تجسمی- هنرهای نمایشی- هنرهای تصویری- هنرهای آوایی- فعالیت‌های ادبی- فعالیت‌های علمی و آموزشی مانند رباتیک و آی کیو مس  - بازی و سرگرمی- کارگاه‌های حال خوش زندگی و پرورش خلاقیت و آموزش قرآن(تفکر خلاق) و ... پذیرای عموم علاقه‌مندان در گروه سنی: «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: علاقه‌مندان از ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/user_register مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌ها قرار گیرند.

نظر شما