شناسهٔ خبر: 60797746 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

۴ زورگیر شرق تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با ایجاد وحشت و ضرب و جرح مال باختگان به وسیله قمه، چاقو و گاز اشک‌آور در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

عاملان جنایت در محله بریانک دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط ۴ راکب و ترک نشین ۲ دستگاه موتور سیکلت سبز و قرمز رنگ صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به ۲۰ فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری، آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما