شناسهٔ خبر: 60859799 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

انفجار مهیب در پاریس + فیلم

یک انفجار مهیب در منطقه ۵ شهر پاریس پایتخت فرانسه اتفاق افتاد که منجر به آتش سوزی در چند ساختمان شد. انفجار گاز، علت وقوع این حادثه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یک انفجار مهیب در منطقه ۵ شهر پاریس پایتخت فرانسه اتفاق افتاد که منجر به آتش سوزی در چند ساختمان شد. انفجار گاز، علت وقوع این حادثه بوده است.

منافقی که در حمله پلیس آلبانی کشته شد که بود؟

به گزارش ایسکانیوز، این در حالی است که روز گذشته‌ (سه‌شنبه) تعدادی از اعضای گروهک منافقین در پاریس دستگیر شدند.

پاریس که همواره کانون توطئه منافقین و خانه امن آنان بوده است، روز گذشته با ارسال نامه‌ای به سران گروهک منافقین به آن‌ها اطلاع داده که امسال حق ندارند تجمع سالانه در شهر پاریس برگزار کنند. تجمع‌های سالانه منافقین از سال ۲۰۰۸ در فرانسه برگزار می‌شد و امسال نیز قرار بود اوایل تیرماه در منطقه «سرژی» پاریس برگزار کنند. نشستی که البته بیشتر به منزله یک نمایش برای بقا توسط این گروهگ بود.

رویترز در گزارشی اختصاصی اعلام کرد به نامه‌ای از دولت فرانسه دست یافته که نشان می‌دهد برگزاری تجمع سالانه «اپوزیسیون ایرانی» (گروهک منافقین) ممنوع شده و این نامه برای سران سازمان‌دهندگان این تجمع ارسال شده است.

رویترز درباره لغو برگزاری این همایش نوشته است: ممنوعیت برگزاری تجمع منافقین در پاریس هم‌زمان با تلاش کشورهای غربی برای کاهش تنش با ایران و چند هفته پس از آن اعلام می‌شود که کشورهای اروپایی و ایران چند تبادل زندانی انجام دادند. همچنین دو هفته پیش امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تماس تلفنیِ ۹۰ دقیقه‌ای با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران داشت.

 عناصر گروهک منافقین، طی سال‌های اخیر تجمع‌ها و گردهمایی‌های مختلفی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه با حضور مقامات ارشد اروپایی و آمریکایی و عربی برگزار می‌کردند. امسال نیز گروهک منافقین به دنبال دعوت از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده و همچنین مایک پنس معاون ترامپ برای حضور در این نیز نشست بودند که از این طریق و عملیات رسانه‌ای بتواند بخشی از ناکامی‌های اخیر خود در ایجاد آشوب در داخل کشور را جبران کند. پیش‌تر نیز در جریان نشست‌های این گروهک تروریستی جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا و همچنین مایک پمپئو وزیر سابق امور خارجه آمریکا حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما