شناسهٔ خبر: 60795865 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرقت میلیاردی از خانه دوست

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارقِ زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی ۸۰ میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " گفت: با وقوع یک فقره سرقت از خانه مرد جوانی با شیوه بیهوشی در مرکز تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، ۳ زن و مرد جوان که با شاکی دوست بوده با چرب زبانی به بهانه مسافرت او را سوار بر خودروی خود کردند و پس از خوراندن آبمیوه مسموم، با برداشتن کلید راهی خانه شاکی شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و به بازبینی لحظه به لحظه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم پرداختند و در ادامه هویت اصلی سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند.

 گودرزی افزود: کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و با کسب مجوز‌های لازم قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت : ۳ زن و مرد جوان پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت ۸۰ میلیارد ریالی از خانه شاکی اعتراف کردند و کارآگاهان موفق به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه آن‌ها شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهمان جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

نظر شما