شناسهٔ خبر: 60751128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فلاحت‌زاده: از اول منتقد ساپینتو بودم/ استقلال نیاز به مربی ایرانی دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نه حالا که ساپینتو از ایران رفته بخواهم از او انتقاد کنم بلکه از همان روزهای ابتدایی که وی به داوران اعتراض می‌کرد و مدام محروم می‌شد، منتقد این مربی بودم.

صاحب‌خبر -

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: من نه حالا که ریکاردو ساپینتو از ایران رفته بخواهم از او انتقاد کنم بلکه از همان هفته‌هایی که وی به داوران اعتراض می‌کرد و مدام محروم می‌شد منتقد وی بودم.

وی افزود: استقلال فصل سختی را پشت سر گذاشت، فصلی که با فراز و نشیب زیادی همراه بود و مشکلات زیادی داشت، این مشکلات باعث شد تا آنها در پایان نتوانند به موفقیت برسند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نیاز به تغییرات دارد، این تیم باید بازیکنان درجه اولی را جذب کند تا آنها بتوانند در طول فصل بار تیم را به دوش بکشند، من دوست ندارم این جمله را بگویم اما برخی از بازیکنان در حد این تیم نبودند.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: استقلال در این مقطع زمانی نیاز به این دارد که در وهله اول سرمربی خود را انتخاب کند و نباید این کار طول بکشد چرا که دوباره اتفاقات تلخ فصل گذشته تکرار خواهد شد. مدیران استقلال باید بدانند هیچ چیزی به اندازه بستن تیم در زمان مناسب به موفقیت کمک نمی کند.

وی تاکید کرد: استقلال به مربی ایرانی نیاز دارد، مربی‌ای که بتواند شناخت کافی و کاملی از تیم داشته باشد. جواد نکونام به استقلال خیلی می‌تواند کمک کند و امیدوارم مدیران باشگاه به جای گزینه های ناموفق خارجی سراغ او بروند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: حق هواداران استقلال ناراحتی و استرس نیست. حق هواداران استقلال این است که همواره تیم محبوبشان را در اوج ببینند.

نظر شما